21 Aralık 2016

The Walking Dead: A New Frontier Türkçe Yama Çalışması



The Walking Dead: A New Frontier Türkçe Yama Çalışması


Proje Yöneticisi

Serhat Çavunt

Çeviri

Serhat Çavunt

Ali Batuhan Özkan

Yaşar Ata Karabıyık 

Test

Serhat Çavunt

Ali Asadullayev

Programlama-Font-Teknik Destek

Taner Saydam


Çeviri Durumu

Episode 1: Tamamlandı

Episode 2: Tamamlandı



1. Bölüm Yama Tanıtım Videosu


2. Bölüm Yama Tanıtım Videosu



 İndirme Linkleri

1. Bölüm: Yandex Disk
2. Bölüm: Yandex Disk

2. Bölümü Kurarken:

İkinci bölümün yamasını kurmak için öncelikle ilk bölümün yamasını kaldırın, aksi takdirde yama dosyalarının çakışması ihtimali var, sıkıntı çıkartabilir. Nasıl sileceğim derseniz, oyunu kurduğunuz dosyada Yamayı Kaldır işlemi bulunuyor, ona tıklamanız yeterlidir.


Yamayı kuramayan arkadaşlar;

Oyunu kurmuş olduğunuz yerde bulunan çalıştırma (.exe) dosyasının ismini WalkingDead3_win8 olarak değiştirin ve yamayı kurun. Kurulumu tamamladıktan sonra dosyanın ismini eski haline getirebilirsiniz.

5 Bağımsız Çeviri: The Walking Dead: A New Frontier Türkçe Yama Çalışması The Walking Dead: A New Frontier Türkçe Yama Çalışması Proje Yöneticisi Serhat Çavunt Çeviri Serhat Çavunt Ali Batu...

335 yorum :

  1. Sabırsızlıkla bekliyoruz, kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Episode 2 ne zaman türkçeye çevrilecek?

      Sil
    2. kuramıyorum dosyayı görmüyo yardım edin

      Sil
    3. Oyuna girdigin kisayola sag tikla dosya konumunu ac de acilan pencerden
      Walkingdead3 yazan uygulamayi
      Walkingdead3_win8 yap tekrar kurmadi dene yamayi olacaktir

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Yama sadece 1. Bolumun o yuzden 2. Bolum ingilizce

      Sil
    6. Episode 2 ne zaman çıkar en azından tahmini bir tarih verirseniz merakımızı gidermis olursunuz. Teşekkürler

      Sil
  2. Heycanla bekliyoruz,çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar zamanda biter bi tahminiz var mı bu arada kolay gelsin 1 ayda filan çıkmasında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar sürmez meraklanmayın. Net bir zaman veremem yani kesin bir şey yok ama uzun sürmez.

      Sil
    2. ne zaman hazır olcak oyunu indirdim türkçe yama bekliorm oynamak için

      Sil
  4. Episode 2 Türkçe Yamasını Episode 1 bitince mi başlayacaksınız ?

    YanıtlaSil
  5. Emeğiniz için çok teşekkürler, 3. Sezonu deli gibi bekliyordum türkçe yamasınada hemen başlamışsınız.

    YanıtlaSil
  6. Kardeş çok mutluyum haftalar sonra sayende çok mutlu oldum. Kolay gelsin sana çalışmalarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Adım Serhat benimde vallaha abi sizeçok teşekürler.sizin sitenizi ilk defa gördüm ama bu kadar hızlısını görmedim diğer teknogame oyunçeviri ego yapmış cevap bile vermiyolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden hızlıları var dostun, hatta Technogame tek gecede çevirmişti bir ara. Cevap vermelerine bir şey diyemem ama iki ekip de Türkçe Yama sektöründe öncü ve emektar isimler, şu anda en iyi zamanlarını yaşamıyorlar sadece :)

      Sil
    2. senide anlıyorum tabi abi belliki mütevazi bir insansın ama technogame ve oyuncevirinin isimleri var ona birşey diyemem hatta altyazılarıda profosyonelceydi.Ama bir şirketmiş gibi düşünüyorlar ve her oyuna yapmıyorlar işt bi sonraki oyunu düşüneceğiz diyo her oyun bu tarz altazı istemezki

      Sil
  8. Duam sizinle Allah razı olsun ne olursunuz bir an önce bitirin...

    Ne kadar dua etsem az..

    YanıtlaSil
  9. Kolay Gelsin Serhat Abi Islerinizde basarilar

    YanıtlaSil
  10. iyi çalışmalar yama için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Koca Yürekli Çevirmen , Tahminin varmı nezaman çıkar ? lütfen bi tahminini söyle nezaman çıkacağı ile ilgili.

    YanıtlaSil
  12. 2017 ye kalır mı yama? Yoksa yeni yıla girmeden Türkçe yama hazır olur mu?

    YanıtlaSil
  13. The walking dead oyun serisinin çevirisi birçok yönden diğer oyunlara nazaran çok basit bir işlem arkadaşlar . Eğer geç kalınırsa sizler için başladığım günden itibaren maksimum 2 gün çeviri ve 1 gün test olmak üzere yayınlarım bu nedenle kimse çeviri yapılmayacak sıkıntısına düşmesin ama değerli Serhat arkadaşımızın çalışmaya verdiği önemi yüksek derecede gördüğüm için buna gerek kalacağını sanmıyorum herkese iyi günler size de iyi çalışmalar Serhat bey

    YanıtlaSil
  14. Alt yazılar çok küçük okunmuyor bile lütfen okunabilecek bir büyüklüğe getirin şimdiden elinize sağlık ve kolay gelsin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altyazılar için oyunun içerisine 3 ayrı büyüklük eklemiş Telltale. Oynayacağınız zaman oradan ayarlayabilirsiniz.

      Sil
    2. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  15. Merhabalar,Acaba çeviri için bi' zaman aralığı verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  16. Valla Helal Olsun Başarılar

    YanıtlaSil
  17. Kırmızı Kep Youtube kanalımda TWD'nin önceki 4 oyununu da oynamış biri olarak bu yamayı sabırsızlıkla beklediğimi söylemek isterim. "Yeni oyunu çekecek misin" diye çok fazla yorum alıyorum ve cevabım hep "Türkçe Yama çıkar çıkmaz başlayacağım" şeklinde.

    Bir duyuru videosu hazırlayarak insanları bilgilendirmek istiyorum, satırların toplamına baktığınız zaman tahmini ne kadar sürecek bu çeviri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen onu bunu bırak kırmızı kep ifşa sayfasını neden kapattırdın reyiz.

      Sil
    2. Selamlar Burak Abi, burada seni görmek beni sevindirdi. Silent Hill gibi eskilerde kalmış bir oyunun yamasını büyük uğraşlar sonucunda ortaya çıkarıp tekrar yayılmasını sağlamıştın. Şimdi de Serhat Bey'e vereceğin destek ile bu yamanın daha hızlı bir şekilde çevirilip, bize ulaşmasını sağlayacağını düşünüyorum.
      Serhat Bey'e çeviride kolaylıklar diliyorum. Umarım hızlı bir şekilde çevrilir ve biz de Kırmızı Kep kanalından bu muhteşem seriye kaldığımız yerden devam ederiz.

      Sil
    3. Sanırım haftasonu çıkacak. En geç pazartesi.

      Sil
    4. YEMİN EDERİM KENDİ OYNADIĞIMDAN DAHA ÇOK KIRMIZI KEPE ZEVVK ALIYORUMBURAK ŞENER ABİCİM SEVİLİYOSUN VESSELAM GÜNDE EN AZ BİR VİDEO ATTA İZLEYELİM TWD Dİ KEŞKE LEE Yİ GÖRSEM TEKRAR OYUNDA AĞLARIM YEMİNLE

      Sil
  18. adamın hammadesiniz 10 tane link.tl koy tıklayalım reis

    YanıtlaSil
  19. allah razı olsun yaa sizden oyun steam de öyle bekliyor oynuyamıyorum :D

    YanıtlaSil
  20. Allah razı olsun,hakkınız ödenmez Serhat bey...

    YanıtlaSil
  21. Bugün bitermi yav çok heyecanlandım :Dd :DD

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. zaten suan ilk episode çevriliyo bitince 2 çevrilcek akıllı

      Sil
    2. Yama henüz çıkmadı.

      Sil
    3. @Awesome Player kardeş farkettim.Laf atmana gerek yok.

      @Serhat Ç. Ne zaman çıkar, Tahmin ?

      Sil
    4. laf atmana gerek yok diyince üzüldüm la :( özür dilerim..

      Sil
  23. Gerçekten çok teşekkürler kolay gelsin

    YanıtlaSil
  24. Sabırsızık ile bekliyorum Allahtan siz el attınız tamer saydam artık paralı yapıyor başarılar dilerim. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  25. Bu arada tarihi ne zaman belli olur?

    YanıtlaSil
  26. Hocam yılın en çok beklediğim oyununu çeviriyorsunuz,size nasıl teşekkür ederim bilemiyorum.Elinize,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. Hocam kolay gelsin heycanla bekliyoruz şimdiden emeğine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Hocam episode 2 de çıktı bildiğiniz gibi. O da şuan çevriliyormu? Yama ilk çıktığında sadece episode 1 mi olcak ? Yoksa 2 de olcakmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece 1 olacak , suanki çalışma bitince 2yide çevircekler

      Sil
    2. Hayır, henüz çevirisine başlamadım. Bu bittikten bir süre sonra başlayacağım.

      Sil
  29. Hocam bu hızla giderseniz birkaç güne tamamlarsınız. Tabii test aşaması da var. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  30. Hocam isterseniz çeviri de yardımcı olabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama gerek duymuyorum.

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  31. Hocam İnşallah Cumartesi günü biter. :)

    YanıtlaSil
  32. Heycanla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  33. vallahi helal olsun kardeşim bu kadar çabuk beklemiyodumm :)

    YanıtlaSil
  34. hocam elinizi hızlı tutun cumartesi akşamına kadar bitirin pazara kalmasın nolurrr

    YanıtlaSil
  35. bekliyoruz umarım pazar olmadan çıkmış olur

    YanıtlaSil
  36. abi geceye kadar çalscam gecede inaallah çıkms olurda oyunu bitrrm kolay gelsn bgün çıkarırrmsn lütfen

    YanıtlaSil
  37. Çok teşekkürler ücretsiz yayınladığınız için bu oyun için hiç bir efsane çevirmenlerin projesi yoktu. üzülüyorduk hızır gibi geldiniz..

    YanıtlaSil
  38. test aşaması ne kadar sürer acaba bu akşama bitermi ?

    YanıtlaSil
  39. çok çabuk bitmiş valla helal olsun ellinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  40. test aşaması uzun mu kısamı sürcek ???? bi bildirseniz pazara bırakmayın 01:05 kadar uyumucam pazara bırakmayın bu siteye her 5 dk bir bakcam o kdar merak ediyom :)

    YanıtlaSil
  41. korsan oyuna olurmu bu türkçe yama Yani torrent den indircem türkçe yamayıda burdan indirsem olurmu ??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben torrentten indirdim episode 1 ve 2 yi bitirdim ama rastgele kafadan sallayarak seçerek bitirdim wqewqe simdi türkçe yamayı bekliyom adam gibi oynıycam

      Sil
    2. Ben tek 1 i indirdim 2 yi türkçe yama çalışması başladımı indircem
      şimdi 1 in türkçe yamasını bekliyom çok merak ediyom 1 e hiç daha girmedim bile işalah dua edelimde bugun test edilir

      Sil
  42. abim testide biz yapalim olmadi çikar artik lütfen :D

    YanıtlaSil
  43. elinize kolunuza dilinze klavyenize sağlık 2.sini bekliyoruz.
    heyecanlandım amk

    YanıtlaSil
  44. ya k.g ama ne zaman çıkcanı belirtseniz oyunu indirdim türkçe yamayı bekliorm ricamız

    YanıtlaSil
  45. ya k.g ama ne zaman çıkcanı belirtseniz oyunu indirdim türkçe yamayı bekliorm ricamız

    YanıtlaSil
  46. hadi hocam sabırla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  47. Yarın sabah hazır olur büyük ihtimalle. Bu arada bişi sorcam ben episode 2 yide indirdim. Bu episode 1 türkçe yamasi ya bi hata vermez dimi?

    YanıtlaSil
  48. cem karaca - kendim ettim kendim buldum , dinliyerek yamanın çıkmasını bekliyorum , ah be clementine , efkarlıyım be kardeşim

    YanıtlaSil
  49. Test aşamasına gelmiş. Güzel. Kanalıma yeni bir seri eklenecek.

    YanıtlaSil
  50. Sabırlı olun, linki "UPLOAD" Ediyorlardır.

    YanıtlaSil
  51. hacı link yarınamı kalcak ona göre yatıcam serhat bey bi cevap verin lütfen

    YanıtlaSil
  52. saat 1 e kadar link gelirmi gelmiycekse yatıyım uykum var beklemiyim serhat bey nolur bi cevaplayın

    YanıtlaSil
  53. Link ne kadar sürede yükliceksiniz ona göre yatıp yatmıcaz sorun büyük mü

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. Nasıl yüklicez bir bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu yapmanız yeterlidir.

      Sil
    2. Tamam da oyunu görmüyorki kurulum yapalım ve herkesde aynı sıkıntı var

      Sil
    3. Orjinal oyunda 4 kez kurulumu denendi ve bir sorunla karşılaşılmadı?

      Sil
    4. Tamam ufak bişeyler yapmak gerekiyomuş teşekkürler çok hızlısınız

      Sil
  56. Eyvallah hocam, başarılarınızın devamı dilerim. İçtenlikle söylüyorum, devam edin hocam. Güzel yerlere geleceksinizdir bu sayede.

    YanıtlaSil
  57. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  58. ya torrent oyunu görmüyor bu yama ya sinirim bozuldu

    YanıtlaSil
  59. Yanıtlar
    1. beyler oyunun isminin sonuna _win8 koyun öyle oluyormuş

      Sil
  60. Kardeş Torrenttekini kabul etmiyor, bulmuyor dosyayı yardım

    YanıtlaSil
  61. oyun dosya konumunu açın ve yeniden adlandır deyin _win8 yapın oluyor iyi oyunlar

    YanıtlaSil
  62. Dosya konumunu açın oyunun ismini WalkingDead3_win8 olarak değiştirin.

    YanıtlaSil
  63. Oyunu kuramayan arkadaşlar için gerekli açıklama eklenmiştir. İyi oyunlar.

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. Gerçekten teşekkür ederim. Verdiğiniz emekler için hakkınız ödenmez yamayı yetiştirmek için gecenin bu saatine kadar uğraştınız.
    Acaba dil dosyasını nasıl açtınız eğer sorun olmazsa söyleyebilir misiniz ben bir türlü bulamadım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda bir bilgim yok malesef, programlama işiyle tamemen Taner bey ilgilendi.

      Sil
    2. Anladım. Neyse belki bir gün öğrenirim. :) iyi geceler ve ilginiz için teşekkürler.

      Sil
  66. kardeş keşke link.tl falan koysaydın en azından 5-10 tl kazanırdın en az, hakkın çok büyük.

    YanıtlaSil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Beyefendi yamayı kurarken sorun yaşıyorum bilgisayarım win8 bu arada yamayı kurarken oyunun exe dosyasını nerde olduğunu bildiğim halde manuel aramadan dosyanın olduğu klasöre geliyorum fakat exe dosyası yok oyunun yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .exe dosyasının ismi farklıdır. Yukarıda linkin altında bir açıklama var oradaki işlemi yapın.

      Sil
    2. Oldu sağ olun tekrar emeğinize sağlık.

      Sil
  69. 2 episode ne zaman başlıcaksınız peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda belli değil. Bir süre ara verebiliriz.

      Sil
    2. Lütfen bu hafta başlayın, "Bölüm 1" çok kötü bitti ve "Bölüm 2"yi çok merak ediyorum.Bu hafta çıkmasını umud ediyoruz,Kolay Gelsin, İyi Çalışmalar.

      Sil
  70. dostum adamsın allah razı olsun sizden. çok sağolun...

    YanıtlaSil
  71. teşekkürler güzel insanlar sayenizde bi oyunda daha türkçe oynayacaz sağolun var olun

    YanıtlaSil
  72. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  73. the walking dead new frontier episode 2 türkçe yama ne zaman cıkar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen .d bitirdik 1. bölümü sap gibi kaldık .d hemen çıkıyomuş falan :D

      Sil
    2. Şu anda ne zaman başlayacağımız belli değil. Bir süre ara vereceğiz.

      Sil
  74. mirror's edge catalyst türkçe yama yapabilme şansınız varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun dosyaları konusunda hiçbir fikrim yok dostum, senin için müsait olduğumda ufak bir araştırma yapacağım.

      Sil
  75. Hocam episode 2'ye ne zaman başlarsınız? Ve ne kadar sürer 3-4 günde bitermi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda ne zaman başlayacağımız belli değil. Bir süre ara vereceğiz.

      Sil
    2. bitiniz kanlandı sanırım :)

      Sil
  76. Çeviri için teşekkürler. Gayet güzeldi. Birkaç imla hatası dışında gayet beğendim. İkinci bölümü de sabırsızlıkla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata yapmamak için elimizden geleni yapıyoruz ve dikkatle çevirip kontrol etmeye çalışıyoruz. Teşekkürler.

      Sil
  77. Çeviri için teşekkürler çalışmalarınızın devamını bekleriz

    YanıtlaSil
  78. Çok teşekkürler episode 2 içinde çıkarırsınız umarım

    YanıtlaSil
  79. Güzel olmuş çeviri. Takdir ettim. Episode 2 yi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  80. Adamsınız episode 2 3 ve 4 5 ide bekliyoruz şimdi türkçe yamayı indirdim oyunumuda kurdukdan sonra mis gibi oynıyacam teşekkürler :) <3

    YanıtlaSil
  81. Çalışmayı durdurdu hatası alıyorum türkçe yamada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden kaynaklandığını bilmiyorum.

      Sil
  82. Dosyanın içinde trojan var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz test ettik bir sorunla karşılaşmadık ancak şunu söyleyeyim, kurulum temiz bir bilgisayarda yapıldı.

      Sil
  83. Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş yama. Teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  84. teşekkürler sayenizde TÜRKÇE olarak oynayabileceğiz.. Çalışmalarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  85. Serhat Bey, size ve emeği geçen tüm arkadaşlarınıza çok teşekkür ederiz. Umarım sizin için de denk düşer ve 2. bölümü yılbaşı gününe kadar çeviririrsiniz. Yılbaşında arkadaşlar ile toplanıp 2 bölüm birlikte oynamayı planlıyoruz. Tekrardan emekleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  86. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  87. kurumadım ya yardım ederimisiniz

    YanıtlaSil
  88. @Serhat Ç.

    Kardeş para karşılığında "Özel Olarak" bana yapabilir misiniz, 2 gün içinde veya 3 ?

    YanıtlaSil
  89. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  90. Türkçe yamayı kurmadım bir yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye kuramadınız, sıkıntı nedir?

      Sil
    2. kuruldugu yeri seciyorum ama hic bir gostermiyor hocam

      Sil
    3. İndirme Linki'nin altında açıklama var. Orada yazanları uygulayın lütfen.

      Sil
    4. tamam haletim sagolasın

      Sil
  91. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  92. Emeğinize sağlık hocam. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  93. Ellerinize sağlık sizin sayenizde oyunu oynama isteği geldi :D

    YanıtlaSil
  94. 2. bölümü ne zaman çevirebilirsiniz acaba

    YanıtlaSil
  95. EPİSODE 2 İÇİN DE BİR ÇALIŞMA LÜTFEN TEŞEKKÜRLER EPİSODE 1 YAMASI İÇİN

    YanıtlaSil
  96. Episode 2 için beklemedeyiz çeviriye başladınızmı acaba?

    YanıtlaSil
  97. Abi lütfen en kısa zamanda başlarmısınız episode 1 gibi kısa sürerse mükemmel olur episode 3 cıkmadan cevirseniz be abi ne zaman başlıcaksınız tahminen abi

    YanıtlaSil
  98. çevirmeye ara verdinizya ara nekadar sürecek 1-2 haftamı - 1-2 ay mı ? - bi kaç günmü - cevaplarsanız sevinirim saygılar sevgiler başarılar.

    YanıtlaSil
  99. Yılbaşı akşamına kadar çevirebilirseniz gerçekten çok güzel olur. 3. bölüm 1-1,5 aya anca çıkar o yüzden zaten arada bir boşluk olmuş olacak. Neyse siz daha iyisini bilirsiniz, herkesin işleri var biliyorum ama yinede o akşam 2 bölüm birden oynamak çok güzel olurdu.

    YanıtlaSil
  100. Ep 2 Türkçe Yama ne zaman gelir?

    YanıtlaSil
  101. Birileri Konuşunca Alt Yazı Çıkmıyor Yardım Edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlara gir, orada Altyazılar seçeneği var. Onu aç.

      Sil
    2. Hocam Alt Yazı Seçeneğini Bulamadım Yardımcı Olun Lütfen Hangi Bölümde Altyazı Seçeneği

      Sil
    3. Ses ve Görüntü Ayarları'nın içinde.

      Sil
  102. episode 2 türkçe yaması ocağın 3-4ne kadar gelirmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir. Açıklama yapılacak.

      Sil
    2. Lütfen en kısa zamanda veya ne zaman acıklama yapıcaksanız söylermisin abicim bu siteyi bu çeviricileri çok seviyorum heyecan meraktan ölüyoruz abi :D episode 2 için :D Başarılarınızın devamnı dilerim...

      Sil
  103. Episode 2 ne zaman çıkar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %90 tamamlandığına göre 29una kadar çıkar bence

      Sil
    2. Hayır 29'una çıkmaz. 30 veya 31 Aralık.

      Sil
  104. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  105. Harbiden harikasınız siz ya. Sırf oyunu türkçe oynuyalım diye emek verip uğraşıyorsunuz. Gerçekten teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  106. adamsınız harbi emeğinize duacıyım

    YanıtlaSil
  107. Allah sizden razı olsun, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  108. Siz mükemmelsiniz abi ya :D Başarılarınzın devamını dilerim inş. bütün episodeleri böyle hızlıca çevirirsiniz :) mükemmelsiniz ! ''Episode 2: %90 Çevrildi''

    YanıtlaSil

<